Torsdag den 12/12-2019
LYCKA OCH TACKSAMHET!


Ibland fylls jag av sådan glädje och tacksamhet. En känsla av att livet verkligen är underbart och att det händer saker i mitt liv som inte har hänt förut. Jag har nya vänner, trevliga kollegor, ett intressant jobb. Jag har såklart mina ups and downs och saker att oroa mig för men på något sätt vet jag att det går över, ingen ide att ta ut saker i förväg och jag väljer verkligen glädje och att inte gräva ned mig. Jag har blivit så mycket modigare. I många situationer. Tryggar i mig själv och jag känner att det sprider sig till min familj, mina barn och det skapar en finare relation till Niklas det är verkligen så att kärleken är det viktigaste i livet. När man ger av sig själv så får man så oerhört mycket tillbaka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen