Juldagen 2019
FRID!


Det är en fantastisk jul. Snön ligger som ett vitt täcke. Trädens kronor är tyngda av snö och det är så vackert som det kan bli. Juligare jul kan man inte önska sig faktiskt. Sen har allting flytit på så bra. Jag har mått bra och alla var glada och nöjda efter gårdagens firande. Idag blir en lugnare dag. Jag och Niklas tänkte gå ut och promenera när det ljusnar och Adina och jag åker nog och tränar framåt eftermiddagen. Sen ska jag författa ett svar till Torgny angående huset i Harads. Vi har beslutat att ge ett motbud på ca 1,1 miljon och att vi börjar med att hyra huset. Tycker han att det är orimligt så måste vi tyvärr släppa det fantastiska huset. Vi var ju där i förgår med Samuel och Adina och jag tyckte att det var lika fantastiskt som innan. En riktigt bra känsla. Den är viktig. Det finns något större inom mig som vet och som ser helheten och det är det som är den där känslan, intuitionen. Hoppas jag. Så att det inte bara är egots villhakänsla😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen