Onsdag den 14/8-2019


Ja vad säger man. Igår var en bättre dag. Jag försökte vara positiv och det hjälpte. Igår kväll åkta jag och Niklas till Luleå för att läman in bilen på verkstan. Det gick riktigt bra, sen åkte vi och handlade och jag kände mig glad över att jag mådde så ovanligt bra. Sov gott i natt också. Dagen i dag började rätt bra. Innan lunch kunde jag jobba bra och effektiv utan problem med yrseln. Blev så himla glad. Sen åt jag lunch och sen dess har den lutande yrseln slagit ned mig i backen igen. Jobbigt att jobba, prata och när jag mediterar så snurrar det sakta i vänstervarv. Åter igen. Jag som hoppades på att det var på väg att vända. Så sjukt egentligen. Vad är det för skit jag har i kroppen. Har känt mig så lycklig och mått så bra ändå sen jag började jobba i mars. Kortare jobbiga perioder men inte såhär. Såhär kände jag strax innan jul ifjol. Man ska ju inte måla fan på väggen men….börjar bli luttrad. Vi skapar våra egna problem…hur var det nu igen? Genom att attrahera fel saker…å hur gör man?? När man bara vill kasta in handduken och dö? Jag hoppas verkligen att detta vänder. I morgon har jag ett jobb tillsammans med några andra som kräver skärpa och koncentration, knappande vid datorn…precis det som funkar sämst…hur ska det gå??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen