Söndag den 27/10-2019
KALAS!


Det som jag var mest nervös inför igår, lasergame, var det roligaste. Så pulshöjande och spännande att springa omkring och skjuta på varandra som när man var liten och sprang omkring på sommaren med laddade ketchupflaskor. Hela förmiddagen satt jag och tittade på Bachelorette och det var faktiskt kul. Det var länge sedan jag fastnade i en serie och sträcksåg sådär. Vi har haft fullt upp med stugan och annat, har inte funnits så mycket tid att lägga på sånt. Idag har vi kalas för Elliot. Jag känner mig lite seg och gungig, men det var länge sedan vi träffade släkten. Det ska bli kul att träffa dem. Pappa visste inte om han skulle kunna komma, men han skulle höra med Tomas om han kunde följa med och skjutsa. Det börjar bli jobbigare för honom att ta sig. Min lilla pappa. Jag erbjöd att vi kunde hämta och skjutsa honom, men det ville han inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen