Onsdag den 19/9-2019
DEPP!


En deppvecka. Måste få finnas såna också som kontrast så att man uppskattar det goda i livet. Det är höst på riktigt, några fulla veckor av utmaningar och äventyr, som alla fått mig att växa, är över. Det är vardag på riktigt. Till helgen städar vi ur stugan och lämnar tillbaka nycklarna. Ingen mer helgsemester på länge. Vi har inte hört av Torgny angående stugan i Harads heller, så just nu står vi ovissa inför framtiden vad gäller drömmen om en egen stuga. Jag känner mig mer vinglig på jobbet nu än jag gjort på länge. När jag kommer hem snurrar det runt i huvudet. Yrseln återspeglar hur jag mår i övrigt och hur det känns med allting annat runtomkring mig just nu. Jag är trött. Men se det kommer ljusare stunder. Fastän mörkret lägger sig ute.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen