Lördag den 20/7-2019
ATT NJUTA!


Vaknade halv åtta. Det blir en fin dag idag. Sol och varmt har de lovat hela helgen. När Niklas steg upp gick vi och satte oss på baksidan av huset för första gången sen vi flyttade hit för 20 år sedan. Det är ju där morgonsolen är😊 Men det har vi missat tydligen. Nu åt vi frukost och drack kaffe och pratade. Sen satte vi upp badmintonnätet och spelade lite badminton. Det gick bra med mitt knä, om jag inte sprang omkring så mycket. Så skönt att det börjar kännas bättre. Nu ska jag försöka komma igång försiktigt med träning igen. Ska fokusera på knäövningar och kanske cykla istället för att gå. Ska vi gå får det bli kortare sträckor och inte på asfalt. Det är så svårt eftersom jag inte riktigt vet vad som egentligen hände med det. Jag känner mig ändå rätt nöjd just nu med livet. Yrseln kommer och går men jag försöker tänka på det där med att göra det bästa av situationen. Njuta av livet. Jag ska försöka idag att vara närvarande och se och lyssna på andra människor. Se om det gör skillnad. Se om de märker det. Det blir ett spännande uppdrag. Vi ska snart åka och hämta Adina på flygplatsen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen