Onsdag den 8/1-2020
OMG!


Vilken natt och vilken dag. Tror aldrig att jag har spenderat så stor del av dagen på en toalett, som jag har gjort idag. Fick mens på riktigt i natt. Har sovit som en kruka. Dåligt alltså. När jag kom hem började det snurra runt i huvudet och jag hade bara somnat till när jag vaknade av att det snurrade för mycket för att kunna somna. Sen när jag steg upp så började jag blöda så enormt. Jag tog cyklo f medicinen, men fortsatte att blöda igenom den största tampongen på 15 minuter. Hur galet? Det blev till slut så att Niklas for själv till jobbet. Jag tänkte att jag omöjligt kan åka på jobbet om jag måste byta skydd var femtonde minut. Efter en timma lugnade det ned sig så jag for till jobbet ändå vid åttatiden. Jag pratade med min chef och förklarade läget. Men det har varit en jobbig dag som sagt. Har ändå sprungit på toan minst en gång i timman. Jag är alldeles sårig. Och slut. Jag måste fundera över mitt beslut angående operation. Kanske måste jag ändra mig ändå. Detta fungerar ju inte. Verkligen inte. Men jag ska försöka vara positiv och inte gräva ned mig. Det som känns trist just nu är att när jag äntligen kommer hem och får slappna av börjar det snurra i huvudet. Är det inte typiskt?

Min plan just nu är att se hur det går i morgon. Höra av mig till Inger Aurell ev. och säga att det inte fungerar med tabletterna som jag hoppades. Sen ta mig till vc på fredag och kolla mitt blodvärde. Just nu har det lugnat ned sig och jag hoppas innerligt att jag får sova lite bättre i natt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen