Måndag den 15/7-2019
HEMMA!


Måndag morgon hemma i huset. Det regnar ute, jag har sovit lite för många timmar. Då brukar jag må lite sämre. Sen är det mensdags snart också. Same same. Men jag är så tacksam för de dagar som gått i sommar då jag mått riktigt bra faktiskt. Jag har kunnat njuta av lata, soliga sommardagar och utflykter i storstaden, midsommar med familjen och jag har umgåtts med vänner och släkt och tyckt att det varit riktigt kul. Nu längtar jag efter att mitt knä ska bli bra igen så jag kan promenera och röra på mig. Igår gick jag med kryckor runt en bit av elljusspåret i stugan. Härligt att bara komma ut i naturen. Älskar skogen. Nu ska jag försöka göra dagen idag till en bra dag, trots allt. Jag ska läsa, skriva och sen lite städning här hemma. Bilen är klar på verkstan i Älvsbyn, så vi ska åka och hämta den också. Det blir nog bättre och bättre. Allt går i alla fall över…det har jag lärt mig nu. På riktigt är det så. Det viktigaste att lära sig i livet tycker jag. Känslor och krämpor och allt annat i livet. Gott och ont.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen