Onsdag den 8/8-2019
JAG OCH SOFIA!

Puh. Snart är den här långa veckan över. Idag har vi städat hela huset. Känns verkligen som att jag inte har så mycket kraft över till saker att göra här hemma. Just nu tar jobbet all kraft och fokus. Jag hoppas att man snart vänjer sig och kommer tillbaka i gamla hjulspår igen. Jag är så trött att hjärna står still. Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Skönt med fredag i morgon. I helgen ska jag och Sofia bara mysa på. Jag ska verkligen se henne och ge henne min fulla uppmärksamhet, för det är det som hon kommer att minnas. Det bästa man kan ge sina barn är tid och uppmärksamhet och kärlek. När jag är med henne ska jag försöka vara närvarande. Sen kommer jag att behöva lite egentid också, efter de här första jobbveckorna

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen