Onsdag den 20/11-2019


Ja tänk vad saker kan förändras när man verkligen ändrar sin inställning. Idag har varit en riktigt bra dag. Den började ungefär som igår men jag hade ändå bestämt mig för att komma igång och jobba. Efter niofikat gick jag och tränade. Jag prövade en ny träning då jag varvade kort konditionspass med styrkeövningar. Det tog på bra och kändes kul att göra något annorlunda. Jag kände mig glad efteråt. Sen efter lunch satt jag med i en analysgrupp och kände att jag både lärde mig massor och även kunde bidra med förslag. Sen satt jag med Katta och hon visade mig lite nya transaktioner också. Tänk att det gör så mycket när man känner att man utvecklas, gör något nytt, varierat och man känner att man deltar och bidrar. Jag har verkligen inte känt det på sistone eftersom jag mest suttit på mitt kontor och det har varit jättelite ärenden i inkorgen. Jag har liksom inte kunnat ta tag i något seriöst och det har ju i nte heller känts bra. Så idag var ett lyft. Det handlar i mångt och mycket om att lyfta blicken, att göra det man vill och tänkt oavsett hur man mår. Sluta känna efter, analysera hur jag mår eller inte mår och inse att jag inte kan påverka mitt mående just nu. Det går väldigt mycket upp och ner. Jag måste bara kunna känna att båda lägena är ok.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen