Torsdag den 4 juli 2019
KNÄPROBLEM!


Hemma igen. Vi åkte hemåt redan på onsdag morgon, och det gick så bra så vi var hemma redan samma kväll. Kvällen innan gjorde jag illa mig i knät. Vet inte egentligen vad som hände. Vi har ju gått en del i Stockholm i vanlig ordning, och veckorna innan har jag och Niklas promenerat och sprungit och cyklat en del så det kanske är en överbelastning på mitt redan slitna knä. Men helt plötsligt när vi var på väg hem från stan så högg det bara till i knät och det kändes som knivar skar genom knät. Jättekonstig känsla. Sen under natten svullnade knät och jag fick mer och mer ont. Hela dagen i går var jag stel och öm och hade svårt att stödja alls. Har aldrig varit med om det förrut. Bara när knät gått ur led och det gjorde det inte. Det hade jag märkt. Nåja, just därför kändes det skönt att åka hemåt direkt. Jag är så besviken över knät dock. Har ju sett fram emot i sommar för att jag och Niklas ska kunna gå på promenader och småspringa i elljusspåret i stugan. Jag mår så bra av att röra på mig och det är så trevligt på våra promenader. Vi hinner prata med varandra och umgås. Ja, besvikelsen är stor. Verkligen. Så vad är meningen med detta kan jag undra?

Idag är en dag då vi tar det lite lugnt. Vi ska väl åka och handla, funderar över vad vi ska göra resten av semestern. När vi ska åka till stugan. Vädret är sådär just nu. Hoppas att det blir bättre nästa vecka, helgen ser ut att bli mulen och inte särskilt varmt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen