Torsdag den 26/9-2019


Det känns bra i livet. Igår var jag med jobbet på Rödbergsfortet på en guidad tur som avslutades med middag. Det var jätteintressant och trevligt som vanligt att göra något tillsammans med mina kollegor, som jag börjar känna mig tryggare och mer bekväm med för varje dag. Det har känts lite segt med arbetsuppgifterna i början av veckan eftersom vi haft lite ärenden i inkorgen och de andra har haft sina projekt, men nu har det kommit igång lite och det känns bra igen. Det är viktigt på ett jobb att det finns jobb och vettiga saker att göra hela tiden, annars tappar man fart och lust. Men det är svårt när man som jag är beroende av andras jobb också. Skickar inte de in ärenden, har jag inget jobb.

Ikväll blir det städning efter middagen. Jag får se hur mycket jag hinner nu när jag är själv. Men toaletterna får jag prioritera och sen resten om jag orkar, annars tar jag de i morgon. Jag ska inte hämta Adina förrän klockan nio på Kallax i morgon kväll.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen