Onsdag den 24/7-2019


I natt har jag sovit som en stock. Skönt. Ingen ångest alls. Jag gjorde en meditation på kvällen innan mot sömnproblem och jag kände mig lugn efter det. Det kanske hjälpte att byta miljö också och sova i stugan igen. Känner mig utvilad och pigg. På morgonen gick jag och Niklas en liten promenad i elljusspåret. Jag gick utan kryckor för första gången och det gick bra. Återstår att se i morgon hur det känns. Måste träna knäböjningar och utfall och lite annat för att få igång musklerna igen. Åter igen en dag med sol och värme. Som förra sommaren. Vi badar och chillar. Jag har gjort blåbärsplättar till lunch. På fredag har vi bjudit in Maritha och hennes Mårten. Det blir trevligt. Jag saknar verkligen henne och våra samtal. Som tur är har vi kontakt på snapchat varje dag nästan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen