Torsdag den 24/1-2019
VILKEN LYCKA!


Tänk vad livet kan ändra sig fort. Igår, på min födelsedag av alla dagar, fick jag så besked att det jobb som jag suktat efter och som Universum lagt fram till mig( som jag tror i alla fall) troligtvis kommer att bli mitt. Att de vill ha mig och att jag idag har varit där och gjort en säkerhetsprövningsintervju. Jag har pratat med Micke och han kommer att fixa tjänstledigt under prövotiden, vilket känns bra. Vi firade min födelsedag och mitt nya jobb igår kväll med middag, vin och efterrätt. Jag har fått tillbaka energi och glädje, nu kommer resten att följa i dess fotspår. Jag ska sista tiden innan försöka jobba hårt med Västanå, träna, gå på promenader, meditera och hitta tillbaka till mig själv igen.

Jag har städat i dag efter att jag varit på intervjun i morse. Jag tar en stund i taget och har så mycket att se fram emot. Jag har varit i en svacka men jag ska ta mig upp, steg för steg. Att åter igen få tillhöra, tillföra och utvecklas så som jag så gärna ville för ett år sedan blir underbart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen