Onsdag den 7/11-2018
SJÄLVMEDKÄNSLA!


Har suttit hemma i två dagar nu. Det är inte kul. Jag känner att jag håller på att få mer yrsel, känner mig otålig och rastlös och saknar sällskap. Den här ovissheten håller på att ta knäcken av mig. Även känslan av att jag är utstött. Men jag ska försöka hålla mig stark. Samtidigt som jag måste få känna mig svag. Utan att döma mig själv. Jag ska meditera och finna lugnet, som gör att jag lättare kan acceptera det som händer runt omkring mig just nu som jag inte kan påverka. Livet går upp och ned och just nu har jag en tung period med allt vad det innebär. Det gäller bara att ta hand om sig själv och säga:- Det är ok Ann att det går tungt, men det kommer att gå över. Det gör ju alltid detJ

Det svåra är när man har mått så bra en lång period, då blir det så märkbart när det börjar gunga under fötterna igen och alla gamla tankar och känslor kommer tillbaka. Just nu behöver jag egentligen inte prestera särskilt mycket och kan passa på att ta hand om mig själv extra mycket.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen