Måndag den 28/1-2019
TOPPENHELG!


Helgen har varit bra. Så skönt. Igår gick jag och Niklas ut på en promenad. Vi myste och såg serier i källaren, jag åkte en snabb sväng själv till stan och fyndade några tröjor på Hm. Sen var det dans. Det var jätteroligt. Är så tacksam för den här helgen. Jag behövde verkligen lite uppåt och glädje och hopp om framtiden.

Idag går det lite tyngre dock. Niklas har åkt till Uppsala och jag blir kvar här hemma själv. Det blir ganska tradigt när man är hemma hela dagen. Det är dessutom 23 grader kallt så jag lär nog inte gå ut så mycket. Dessutom har jag lite problem med knät som jag tänkte vila idag. Men jag har börjat planera mitt jobb med Västanå som jag ska göra färdigt innan jag slutar på Vattenfall så jag ska försöka vara produktiv trots allt. Det blir nog bra. Livet är inte alltid på topp. Får försöka hitta glädjen här hemma med. Ska försöka komma igång med meditationen bättre. Har blivit lite sämre med den på sistone. Då jag egentligen behöver den som bäst. Men så blir det lätt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen