Torsdag den 20/12-2018
ÖVERGIVEN!


Jobbar hemma idag. Sov jättedåligt i natt. Min värsta mardröm, att jag ska ha snurryrseln både natt och dag inträffade. Somnade och vaknade lika snabbt av att det snurrade, fick börja om från början med att lugna ned mig, somnade till slut, vaknade igen osv. Fick panik till slut. När ska jag få vila? Vad är det som händer? Min enda chans är min inställning. Att släppa kontrollen, motståndet, gilla läget trots att det är ett gräsligt läge. Bara så kan jag gå vidare just nu. Jag får nog anta att kommande ätter blir jobbiga…men jag är ledig och kan sova längre på mornarna som tur är.



Jag funderade över Gud, och bad honom om ett tecken igår kväll. Sen blev jag så här dålig i natt? Är det ett tecken? Och i så fall på vad? Att detta är vad jag förtjänar? Att han har övergett mig? Det känns nästan så. Det var länge sedan jag mådde så dåligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen