Onsdag den 12/12-2018
VARFÖR MÅLA FAN PÅ VÄGGEN?


Jag har haft några riktigt jobbiga dagar. Tre dagar med mycket lutande yrsel, så att det varit riktigt irriterande att jobba, se tv och över huvud taget prata, umgås med folk. Åkte till mitt gamla jobb ändå idag för att komma hemifrån. Det blev inte bättre, men nu i eftermiddag lättade dimman och jag är glad och lycklig över att det känns bättre. Vi har klätt granen, Samuel har varit hem på mat och fika, jag njuter av de små sakerna i livet. Det finns inget härligare än när man mått så här och oroar sig för att det inte ska släppa, och sen blir det trots allt bättre. Då gläds jag åt livet på riktigt. Tänk om man ändå kunde känna så varje dag oavsett hur man mår. Varför är det så svårt, varför tar man saker för givet så lätt? Jag har inte hört något ännu från varken försvarsmakten eller Vattenfall angående min jobbansökningar. Hoppa få veta innan jul hur det blir. Blir besviken om jag inte får höra nåt från försvarsmakten åtminstone.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen