Lördag den 10/11-2018

 Å SÅ GÅR DET UPP IGEN!


Jag tycker att jag har klarat av veckan riktigt bra. Jag kom upp ur gropen, som jag alltid gör, och har fått en del gjort hemma även om jag kanske inte har varit fullt så produktiv som jag brukar vara på kontoret. Jag har underbara, nya vänner och familj som stöttar mig och finns där. Det betyder så mycket. Jag har pratat med Micke och sagt att jag mår dåligt av att sitta hemma och jag kommer att jobba från Luleå på måndag. Jag har inte hört något mer från försvarsmakten förutom att det verkar ta längre tid än vanligt pg a saker som de inte kunnat förutse. Så hoppet finns kvar. Maritha har pratat med sin chef om mig, och han har också pratat med Micke om mig. Det verkar som om jag kanske har goda chanser där också.
Det känns som jag sitter fast i ett väntrum och det blir aldrig min tur.

Men jag har meddelat mina vänner på kontoret att jag kommer dit på måndag i alla fall och de verkar glada över det. Det värmer mitt hjärta och det är det viktigaste just nu. Jag får snällt vänta och ta en dag i sänder. Lita på att det blir till det bästa för mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen