Torsdag den 20/9-2018


Är hemma idag. Vaknade klockan halv fyra med huvudvärk. Gick upp efter en halvtimma och kokade kaffe eftersom jag dragit ned på det på sistone och jag anade att det kunde bero på koffeinbrist. Det blev lite bättre men inte helt bra. Tänkte duscha varmt för att det brukar hjälpa men då hade vi nästan inget vattentryck i kranarna. Äsch tänkte jag, då stannar jag hemma idag. Det har varit rätt turbulent de senaste dagarna. Igår fick jag besked av Tord att jag bara får förlängt en månad. Lite snopet. Sen fick jag inte skriva restid som jag har gjort. Kände mig nedtryckt i skorna och det kändes inte bra alls. På kvällen ringde dock Micke och tyckte att de var jobbiga på kontoret och att även han hade trott att jag skulle få vara kvar fram till jul i alla fall. Men då hade han funderat över ett projekt som jag kanske kunde jobba med efter oktober för fiskodlingarna. De ligger nämligen efter med all dokumentation av ritningar osv. nu när jag kan SAP bättre kanske jag kunde ta tag i det jobbet. Låter som ett intressant jobb att ta tag i. Precis en sån utmaning som jag letat efter. Där jag får strukturera upp själv hur jag ska göra, jobba självständigt och metodiskt. Jättekul faktiskt. Ser fram emot det om det blir så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen