Tisdag den 29/8-2018



Sitter på hotellrummet och väntar in en sen middag. Steg upp halv fyra i morse och är ganska slut. Försökte sova lite grann men det snurrade runt i huvudet. Jag är rädd att det ska kännas likadant när jag ska sova för natten. Jag behöver verkligen en god natts sömn. I morgon är det full dag plus väntan på flyget som går hem klockan kvart över nio på kvällen. Jag känner mig inte engagerad heller eftersom jag inte vet om jag får vara kvar ännu. Känns inte som de har räknat med mig eftersom jag inte tilldelats några särskilda arbetsuppgifter, som de andra har. Jag är så less på den här förbannade snurryrseln, som förstör och ödelägger. Middagen lär ju bli lika jobbig som middagen på Pinchos med familjen. Jag vet, nu är jag lagomt pessimistisk, men jag är hungrig och trött, och yr. Hoppas att det vänder och blir trevligt trots allt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen