Söndag den 26 augusti 2018



En fullspäckad helg med en massa jobb hemma. Flyttat om så att Sofia har övertagit Adinas rum och hon fått Sofias. En hel del jobb innan man är färdig. Sen har jag mått sisådär sista dagarna. Mycket lutande yrsel, som påverkar mig för mycket. Igår när vi var och åt middag på Pinchos, som  jag sett fram emot jättemycket så påverkade den mig så att jag hade väldigt svårt att vara närvarande. Något som jag verkligen vill vara när vi gör saker med familjen. Men det gick över på kvällen. Idag har det kommit och gått men jag har kunnat jobba på flitigt utan större problem, så jag ska inte klaga.

I veckan ska jag till Stockholm med jobbet. En utmaning, som brukar sätta sina spår hos mig. Särskilt när Niklas är borta kvällen innan. Ingen att krypa ihop bredvid när man har svårt att sova och taxin kommer i ottan. Men jag har bestämt mig för att detta ska bli en utmaning där jag får pröva mina vingar. Det jobbiga är en del av utmaningen. Men låter man det jobbiga vara där kommer jag att vinna så mycket annat. I slutändan är det värt det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen