Fredag den 31/8-2018



Hemma igen. Kom hem halv tolv i går och jobbar hemma idag. Det känns skönt. Hade en mycket bättre andra dag i Stockholm. Pratade med Stefan och Micke om framtiden och det ser ut som att bollen ligger hos Malin och ledningen, som har möte till veckan. Annars verkar de vilja att jag ska jobba där. Känner mig glad och stolt över veckans utmaning och blickar nu framåt mot nya. Bara jag får besked så jag kan ta tag i mina nya arbetsuppgifter. Sen lägger ja mitt gamla jobb bakom mig. Idag ska jag umgås med Adina så mycket jag kan eftersom hon åker till Stockholm i morgon. Kära värld, vad jag kommer att sakna henne. Men livet går vidare. Vi ska på visning på min drömstuga på lördag också. Vem vet. Den ser exakt ut som stugan jag har på min ” Visionboard” . Nästan läskigt.





















          

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen