Torsdag den 5/3-2020
PÅ JOBBET IGEN!


Idag ska jag åka på jobbet. Jag gick och lade mig redan klockan åtta igår kväll för att jag var så trött och hade haft ont i huvudet hela dagen. Då vaknade jag klockan fyra med jättehuvudvärk, så det var bara att stiga upp. Jag tror att jag har suttit och legat för mycket på sistone för min kropp. Jag får ont i nacken och ryggen.

Jag lär ju vara ganska trött när jag kommer hem från jobbet idag. Det svåra är att veta vad vi ska äta. Jag har fortfarande inget sug efter mat och det är jättejobbigt att planera ens. Ingenting känns lockande. Så jobbigt. Hur länge ska det sitta i? igår till middag dock, hade Sofia gjort en kyckling i ajvarsås, som de hade gjort på HK och det var faktiskt gott. Lycklig för det.



Nu är arbetsdagen över. Det var så mycket jobbigare än jag trodde. Min kropp är verkligen svag. Influensan har brytit ned den till någonting jag inte känner igen. Första halvan av dagen var lång, seg, jobbig och svajig. Det blev lite bättre efter lunch. Till middag beställde vi Max. orkade inte laga mat. Nu försöker jag hålla mig vaken så länge jag kan. Det ilar i nacken, och huvudet. Jag har suttit och legat för mycket på sistone så jag har ofta huvudvärk, ilningar och ont. Jobbigt läge. Men i går somnade jag klockan åtta och vaknade fyra av att jag hade jätteont ovanför ena ögat. Spänningshuvudvärk mest troligt. Känns ju jobbigt att stiga upp klockan fyra när man inte behöver vara där förrän tidigast halv sju.

I morgon kommer Adina. Det blir så mysigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen