Söndag den 8/3-2020


Det var en jättrevlig dag och kväll igår. Jag och tjejerna åkte till Luleå och shoppade en stund. Sen åkte vi hemåt igen och satte oss i solen på altanen och fikade. Det var underbart vårväder. Till kvällen gjorde vi lax och potatis och sås och drack lite vitt vin. Vi spelade TP och tjejerna fick revansch. Sen var det mello. Vi hade chips och dip och frukt som vi doppade i smält choklad. Rätt låt vann också. Med ett poäng över den låt som jag faktiskt tyckte var sämst. Hon var segertippad men jag kan inte riktigt förstå varför. Men the mamas kommer att kunna representera Sverige på ett bra sätt tror jag. Jag tror de kan ha chans att vinna alltihopa faktiskt.

Idag ska jag göra en matlista för i veckan och sen måste vi åka och handla. Annars har vi inga stora grejer planerade. Ikväll skjutsar jag Adina till flyget. Det har varit underbart att ha henne här. Helgen har gått så fort och det har varit så kul.

Nu är det bara två veckor kvar till Niklas kommer hem igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen