Tisdag den 26/2-2020
SJUK!


Nu har Niklas åkt och kommit fram precis. Han har rest sedan igår morse klockan halv fem på morgonen. Han måste vara helt slut. Det är jag också. Har inte haft feber på jättemånga år, men nu verkar jag ha åkt dit på viruset som drabbat både Elliot och Sofia. Jag har blivit förkyld idag och hostig, det bränner i halsen och jag känner mig lätt illamående och hängig. tog en ipren vid ettiden på jobbet, så jag lär ju märka ikväll om febern stiger. Jag ber till gud att jag får en mildare variant, eftersom jag är orolig för hur jag kommer att reagera på så hög feber som barnen har haft. Är det inte typiskt att detta händer nu när Niklas är borta. Men jag kan inte veta att det är en olycka som drabbat mitt hus. Eller hur? Om jag istället rest iväg till Arboga kanske det hade hänt något värre. Det är ingen ide att kämpa emot livet.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen