Söndag den 23/2-2020
SISTA DAGEN !


Nu har vi varit i Luleå och gjort lite ärenden, jag, Niklas och Sofia. Det är ytterligare en fin vårdag. När vi var på väg hemåt fick jag ont i magen. Lite ångestont i magen. Nu börjar det närma sig på riktigt. Elliot var feberfri i morse, men har ca 38 grader nu så han blir nog hemma i morgon. Han vill så gärna åka, eftersom det är hans första och enda praovecka. Sofia är lite hostig och hängig. Hoppas verkligen att hon inte får samma som Elliot, för han har varit riktigt sjuk. Då är det inte säkert att jag kan åka till Arboga på onsdag. Jag vill inte lämna henne hemma med så hög feber. Men den dagen den sorgen.

Våren och ljuset gör det lättare att ta motgångar, och jag hoppas att jag snabbt kommer in i rutinerna och dagarna rullar på av sig själv. Sen får vi såklart fylla dem med så mycket glädje som vi kan, jag och barnen. Det ska nog bli bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen