Lördag den 22/2-2020
HÄNGIG!


Känner mig lite hängig idag. Mår illa till och från och känner mig allmänt olustig. Elliot är jättesjuk. Han har 40 graders feber sen igår, stackarn.

Jag och Niklas har varit en sväng till Aspliden och kollat in en stugtomt som är till salu. En kollega till mig, har stuga i närheten, så han visade oss och sen fikade vi i hans stuga. Jättefint läge invid Råne älven. Varken jag eller Niklas har varit i de där krokarna och vi blev positivt överraskade. Idag har varit en underbar vårdag. Två plusgrader och solsken. Nästan så det droppar från taken. Som att livet kommer tillbaka verkligen.

Nu vilar vi lite granna innan vi sätter igång med middag och mellofest. Det är sista delfinalen i kväll. Sen är det andra chansen och final. De får vi titta på utan Niklas. Det börjar närma sig nu. Jag vaknade i natt och kände hur ensamt det kommer att bli. Försöker att inte tänka på det nu innan, men det är svårt. Särskilt när man vaknar om nätterna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen