Fredag den 28/2-2020


Snart är februari slut. Jag är också helt slut. Igår var en jobbig dag. Jag vilade mest hela dagen, kände mig bara stundtals piggare då jag precis tagit smärtstillande, men annars mådde jag dåligt och orkade inte mycket. Igår kväll hade jag 39 grader innan jag tog alvedon och ipren och gick och lade mig före åtta. Men jag klarade mig till halv fem innan febern kom tillbaka, så det verkar gå åt rätt håll som tur är😊

Känner mig inte superpigg idag heller men det kommer nog att ta ett tag att återhämta sig efter denna persen. Jag som inte är van att vara sjuk dessutom. Men kroppen är ändå fantastisk, som kämpar mot dessa virus och ser till att nästa gång de kommer har de ingen chans. Coronaviruset sprider sig nu i världen och har även nått Sverige. Det är läskigt. Man uppmanar folk att inte resa i onödan. Jag funderar om man vågar åka till Stockholm ens? Det finns ju smittade personer där och i Uppsala. Jag och Sofia ska ju ned den 13-15 mars. Vi får väl se hur läget är då. Men läskigt är det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen