Lördag den 7/3-2020
MYSHELG!


Igår hade jag en jättemysig kväll med alla mina fyra barn. Vi åt hämtmat och spelade TP, tjejerna mot killarna. Jag besvärades en del av min snurryrsel, som såklart kommit på besök nu när jag känner mig friskare och piggare. Kan ju inte må helt bra bara sådär heller. Men jag kunde ändå njuta av samvaron och jag är så tacksam för mina fina barn och den relation de har till varandra och till mig. Jag hoppas att de alltid kommer att ty sig till varandra och söka upp varandra även i framtiden när inte jag och Niklas finns där längre.

Idag är jag sugen på att komma från huset. Har ju varit fången här så länge under min sjukdom och nu orkar jag äntligen ut på lite äventyr. Kanske åker vi till Luleå och shoppar lite grann. Sofia skulle behöva lite tröjor. Hon har växt ur flera av hennes gamla. Det blir nog finväder också idag. Solen skiner och det är alldeles vitt ute. Så härligt. Sen ikväll blir det mellofinal med barnen. Vi kommer att sakna Niklas. Men nu är det inte så länge kvar innan han kommer hem. Två veckor bara.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen