Söndag den 13 maj 2018
TOMT!
Nu är det kväll. Samuel sover sin första natt i lägenheten. Det känns så tomt och jobbigt. Trodde inte att det skulle kännas såhär. Mitt barn. Han ska vara hemma hos oss. Men jag tror och hoppas att detta får honom att växa och utvecklas för det mår vi alla bra av. Han kanske känner sig mer vuxen.

Jag har skrivit sömndagbok hela helgen. Jag har sovit gott och känner mig utsövd och redo för veckan. Dock är jag jourledig i morgon. Hade egentligen tänkt jobba eftersom att torsdagen var röd och jag redan fått ledigt fyra dagar, men idag efter allt jobb med flytten kände jag att jag nog behöver den dagen trots allt. Då hinner jag göra bort lite jobb hemma och kanske ligga i solen ett tag. Hela helgen har varit underbar. Sommarvärme och sol alla dagar, i hela Sverige. Kan inte bli bättre. Så tacksam.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen