Fredag den 11 maj 2018
VÅRKÄNSLOR!
Sov gott i natt med. Somnade efter melodifestivalen, även om jag hade lite oro och ångest ett tag innan jag kom till ro. Sov till klockan åtta ca. Det var en underbar dag igår. Årets första riktiga sommardag. Vi satt på altanen och solade, fikade och njöt. Jag mådde lite så där som jag brukar efter en tung period. Kände mig vinglig och trög, men istället för att irritera mig på det och känna stress över allt som jag hindrades att göra då, så gillade jag läget. Jag accepterade och kände uppriktig förståelse för hur jag mådde. Gjorde saker i min egen takt, och vips mådde jag bättre. Vi grillade hamburgare ute till lunch och åt på altanen.

På kvällen gick jag på en promenad mot Gruvberget. Jag sprang till och med en bit på grusvägen. Härligt.

Idag känner jag mig åter lite fumlig, yr, vinglig. Men jag mediterade nyss och känner mig lite lugnare. Idag ska vi fixa lite grejer inför Samuels lägenhet. Han har fått nyckel till lägenheten. Det ska bli så roligt. Spännande för honom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen