Fredag den 8/1-2021

Så var det då helg igen. Det är nästan som att man blivit less på helgerna. De blir inte lika värdefulla när de kommer så här ofta. Men just nu är jag ganska trött och slut så samtidigt är det skönt. Jag har sovit bra i natt också. Ungefär som förgående kväll. Det känns som om det håller på att räta upp sig lite grann. Tröttheten som jag känner nu kanske är svallvågor av flera sömnstörda nätter här under julen. Idag spelade jag en och en halv timma padel. Det var tre månader sedan sist så jag kände mig lite ringrostig i början men sen kom jag igång och det var så roligt. Men jag känner mig ledbruten och öm och vansinnigt trött just nu. Kan vara en släng av järnbrist också. Vore inte så konstigt i såna fall.

I morgon ska jag och Niklas åka till stugan själva. Sofia ska ha en sovkompis här hemma. De ska få beställa pizza och ha det mysigt. Elliot kommer också att vara hemma. På måndag börjar skolan igen. Lite skönt ändå med rutiner igen. Nu stundar ljusare tider. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen