Fredag den 5/2-2021

 

Nyfiken på hur det gick i natt? Tyngdtäcket var underbart faktiskt. Jag blev lugn och trygg och jag har sovit gott i natt. Jag gick och lade mig under täcket vid tiotiden utan krav på att sova, tänkte bara lägga mig där och känna hur det kändes. Jag blev sömnig. Läste inte ens utan vände mig och om och försökte sova. Jag somnade inte direkt, utan vaknade till några gånger under första timman ca. Gick upp på toa vid elvatiden och somnade sedan om. Sov gott fram till klockan sex då Niklas väckte mig. Jag är så glad att jag fått sova. Täcket tog udden av min ångest och jag kunde låta medicinen verka. Tror att jag måste ta den ännu tidigare dock. Den gör som mest verkan efter någon timma för mig. Det känns hoppfullt och skönt. Nu ser jag fram emot helgen. Det ska bli åtta grader kallt och sol i morgon. Ett perfekt väder för att vara ute. Antingen blir det slalom eller pimpelfiske i stugan. Vi får se vad de andra vill göra.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen