Fredag den 27/1-2021


Det blev en perfekt dag i stugan i tisdags. Vi fick komma på älgsafari. Vi såg en älg på väg från gården när vi kom vid tiotiden. Sen vid lunch när jag tittade ut genom köksfönstret ut på älven stod det fem älgar mitt framför mig. Jättenära. De är verkligen stora och mäktiga djur. Jättekul att se. Vi jobbade på lite, åt lunch där och myste på och åkte hem vid ettiden. Precis den energipåfyllnad jag behövde för att må lite bättre. Jag har mer besvär av snurryrseln nu varje dag men jag försöker att gå vidare, låta den vara där. Det går bättre och sämre. Men nu är det snart helg och jag hoppas att vi kan åka till stugan. Längtar alltid dit.

Idag jobbar jag hemifrån. Ska verkligen försöka ta tag i jobbet nu. Det blir nog några veckor till kan jag tro så det är lika bra att ställa in sig och göra rutiner och planer även här hemma.









 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen