Måndag den 15/4-2019
ANALYS!


En analys av dagen:

Kändes lite tungt på jobbet i morse för att jag kände mig yr och hade svårt att koncentrera mig. Tror att mina tankar var hårda och dömande mot mig själv några gånger, även om jag kom på mig själv att vara stolt och tacksam för att jag ändå kan vara med och utvecklas. Bra av mig!

Sen har jag varit med Elliot till Sunderbyn på kontroll hela eftermiddagen. Niklas är i Stockholm. Det gick bra. Jag kände mig lugn och trygg. Jag litar på min förmåga och tar saker metodiskt och i lugn och ro. Jag stressar inte upp mig som jag kunde göra tidigare för sådana här saker. Stora framsteg av mig.

Jag har sett saker här hemma när jag kom hem som jag tycker borde göras. Men jag har påmint mig själv om att slappna av och släppa taget. Jag gör en sak i taget och även om jag inte hinner städa alls så kommer ingen att tycka någonting om det ändå. Det är en stress som jag helt och hållet skapar själv i onödan. Fokusera på det viktiga, som inte är städning. Det tycker jag att jag har lyckats bra med att fånga upp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen