Onsdag den 28/2-2018
DET STORA I DET LILLA!
 
Idag är en bättre dag. Jag har fortfarande besvärats av yrseln, men jag bestämde mig i morse för att ta till vara på ”välbehagets skatter” som är de gyllene stunderna, när det känns bra. När man ändå kan njuta. Då inser man att det finns många. Ibland är det bra att känna såhär för då blir man påmind om det stora i det lilla. Jag har nog utstrålat den glädje jag försökte känna eftersom det känns som om jag fördjupat mina ännu ytliga bekantskaper på jobbet. Nä jag öppnar mig för ljuset så når det mig på alla plan. Det är fantastiskt. Kaj Pollak utmanade oss lyssnare i sin bok att pröva att inte ha någon negativ tanke på en vecka. Att försöka släppa dem så fort de kommer. Jag ska försöka. Jag har nog haft några idag. Särkskilt vad gäller hur jag mår. Det blir en verklig utmaning

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen