Söndag den 8 april 2018
KANSKE EN BLOGG? 

Sista dagen på ledigheten. Känns ändå rätt ok. Jag och Niklas satt länge och pratade igår om livet och framtiden, och jag fick mycket stöd, kärlek och tips från min älskade man. Han hjälpte mig att starta upp en ny blogg och nu funderar jag på att börja skriva om yrseln. Om min väg mot att må bättre, bli vän med mitt monster och framför allt om att hitta tillbaka till livet och slå sönder begränsningarnas höga väggar. Förhoppningsvis hittar rätt personer mig. Personer, som precis som jag, känner sig helt ensam om detta problem. Så ensam att man inte pratar om det för ingen kommer ändå att förstå. Det är kanske en början till en bok, till något stort, till något som engagerar mig och ger mening till mitt liv. Spännande. Men idag skiner solen från en klarblå himmel. Vi ska passa på att åka ut och grilla i vårsolen hela familjen. Adina jobbar, men resten av oss. Lite fräknar på näsan att visa upp när jag kommer tillbaka till jobbet i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen