Måndag den 14/12-2020

Jag somnade någon gång vid halv tre. Inte optimalt alls men jag somnade i alla fall. Det handlar om att slappna av och släppa taget. Jag får ta mig igenom den här perioden som så många andra i mitt liv. Det har ändå gått bra idag. Jag har t om tränat på gymmet. Tog det lite lugnare än vanligt men ändå. Känner mig rätt stolt över mig själv. Jag har jobbat på och känt mig ganska glad ändå. En dag i taget. Min plan för i natt är att försöka vila och lyssna på mindfulnessmeditationer. I natt kände jag mig inte mottaglig. Jag var så stressad och frustrerad. Nu har jag landat i det här och tänker göra allt för att låta livet ha sin gång. Följa med i strömmen bara. Det som är det är och ju mer jag stretar emot desto jobbigare blir det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen