Juldagen 2020

Gårdagen blev så himla bra. Så mysigt att bara vara hemma med familjen, inte behöva stiga upp tidigt och åka runt till släkten. Inte för att det inte är trevligt men det blir lite jobbigt också. Igår var det bara lugnt och trevligt och avslappnat. Jag är så tacksam för min fina familj. För att vi har det så bra. Jag kan inte fatta ibland hur bra jag har det. Jag lever i dag i en tid då det är fred i ett land som är demokratiskt och där vi medborgare har något att säga till om. Vi har pengar så vi klara oss och lite mer därtill och vi är friska och mår bra. Åtminstone största delen av tiden. Sen alla problem som jag kan förstora ibland och som sänker mig, de överskuggar i alla fall inte den här känslan av lycka och tacksamhet som jag känner annars. Jag har sovit gott i natt med. Kan inte bli bättre. Jag tar en dag i sänder och njuter så mycket jag kan. God fortsättning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen