Tisdag den 3/11-2020


Min verklighet

För ungefär två år sedan, när jag äntligen tagit steget att gå vidare från min misär på odlingen började jag skriva på en berättelse. Den handlade lite grann om mig själv, min resa och samtidigt använde jag mig av skrivandet för att också skapa min framtid. Jag skrev om hur jag ville att mitt liv skulle se ut och på många sätt blev det också så. Nu när jag läser igenom den så slås jag av hur bra den är. Jag inser att jag vill fortsätta med den här berättelsen och jag blir så himla upprymd när jag känner att det är det här jag ska skriva om. För min egen skull. För att skapa mitt eget liv. Det är ju det som är grejen när man skriver. Vad som helst kan bli verkligt. Nu med vetskapen om attraktionslagens kraft så förstår jag också att det som tidigare verkade vara fiktion också kan bli min verklighet. Är inte det häftigt?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen