Måndag den 4/3-2019

 VÄNDER DET NU?


Igår var en underbar dag. Utflykten var perfekt. Jag mådde så himla bra, solen sken och vi åt och vi åt och åt. Som man ska göra när man är ute på våren. Sen åkte vi hem och återhämtade oss innan buggen. Den var också rolig. På kvällen såg jag och Sofia ett efterlängtat avsnitt av farmen.

Idag har jag varit på lunch i Luleå med Maritha, Christer och Estella på Ban Thai. Jättetrevlig och gott. De är verkligen fina vänner och maten var god. När jag kom hem träffade jag Carina på infarten, vi har inte pratat med varandra på mycket länge, så vi surrade på ett tag innan jag gick in. Också det väldigt trevligt.

Jag hämtade Niklas tidigt och så gick vi på en långpromenad. Sitter nu och dricker kaffe och återhämtar mig. Jag känner mig ganska glad och uppåt. Försöker att hitta glädjen, skatterna och inte se hindrena. Jag är så glad att det kändes kul att träffa vännerna i Luleå. Känns som att livet sakta vänder…

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen