Tisdag den 3 oktober 2017
TACKSAMHETSSTEN!
 

Har provat visualiseringen två mornar nu. Det fungerar rätt bra. Det känns bra att börja dagen med detta. Jag kan verkligen se mig själv leende genom hela dagen. Hur allting går smidigt och bra. Känslan blir bra. Idag har jag dock haft mycket yrsel och det jobbiga blir då att inte se det som ett nederlag. Att försöka att acceptera och bara köra på. Inte fokusera för mycket på det. Det är det absolut svåraste. Men jag tycker att jag klarar det bra. Jag är medveten och försöker verkligen styra undan mina tankar så gott det går. Så fort jag tänker misslyckande tankar är det misslyckande som universum ger mig tillbaka. Jag ska se det som om jag redan fått det jag önskar. Jag får tänka: - Okej, gilla läget och var glad, everything will pass.
 
Sen har jag skaffat mig en tacksamhetssten. En som jag har i fickan på jobbet och en som jag har här hemma. Varje gång som jag stoppar handen i fickan och känner stenen ska jag tänka på något som jag är tacksam för. Tacksamhet ger mig fokus på det som är bra i livet och som jag vill ha mer av. Tänk vad många fina verktyg jag har skapat mig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen