Måndag den 3/8-2020

Första dagen tillbaka på jobbet. Det har gått rätt bra ändå. Jag sov som en stock i natt, efter flera trasiga nätter i stugan då jag blivit väckt av barnen som varit vaken längre än oss och av mina jobbiga blödningar. Det känns skönt att komma igång lite sakta i veckan när vi inte är full styrka ännu. Jag var och tränade på gymmet och det gick bra.

Efter jobbet har vi varit och handlat lite grann och nu sitter vi bara och slappar.

Har upplevt många välbehagets skatter idag. Försöker verkligen tänka på dem när jag känner mig sämre och som nu när jag både har varit vinglig och snurrig. Brukar känna av förändringar som nu när semestern tagit slut. Jag försöker vara snäll med mig själv och se de som är bra. Det går ganska bra tycker jag. Jag försöker också att inte fokusera på min krämpor så mycket, biter mig i tungan när jag är på väg att kommentera dem eller gnälla. Jag ska fortsätta att bli bättre på det planet. Tror att dessa två saker som jag nämnt ovan kommer att göra stor skillnad i mitt liv.

I morgon ska vi cykla till jobbet. Det känns skönt. Att röra på sig så mycket som det går är bra för måendet också. Nu kör vi igång den här hösten och siktar på en fantastisk sista halva av 2020.

 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen