Måndag den 24/8-2020

Idag har jag inte mått så himla bra. Svajigt och upp och ned. Lite sådär yrsligt ångestfyllt. Även nu i eftermiddag/kväll har det gått rätt tungt. Men å andra sidan har jag mens och proppar mig full av värktabletter och blodstoppande medel. Niklas har kommit hem igen efter en jobbhelg och det är i alla fall skönt. Ungarna har börjat skolan och det är full aktivitet. Elliot ska till fjällen i morgon bitti med skolan och Sofia har utflykt. Det ska packas och skjutsas och handlas. Dessutom har Sofia varit och ridit i kväll.

Jag oroar mig för att mensen ska bli som den blev förra gången då jag blödde så oerhört mycket. Eftersom jag inte vet när i sånna fall blir det svårt att planera in aktiviteter. Jag har t ex padel inbokat onsdag eftermiddag med några kollegor. Jag håller tummarna att det värsta är över då.

Annars försöker jag vara positiv och glad. Jag och Sofia hade så roligt igår när vi gjorde en instruktionsvideo till Adinas kille Simon på hur man lagar palt. Den blev rätt bra ändå😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen