Tisdag den 9/6-2020
LJUSGLIMTAR!


Bara en kort uppdatering. Idag har varit en bättre dag. Jag har kommit upp lite ur gropen och fortsätter med mitt liv. Har bestämt mig för att röra på mig mycket, för det mår jag bra av, meditera, tog en lång, avkopplande meditation i sängen efter middagen. På jobbet har jag haft en intressant dag med lite mer utmaningar än vanligt och det var trevligare än vanligt. Jag tror att allting har att göra med inställning och energier. Niklas var på dåligt humör idag, för ovanlighetens skull, och på något sätt var det bra för mig. Jag liksom blev tvungen att rycka upp mig och vara den starka. Hur jag mår är inte det centrala. Det har jag känt idag. Om jag bara kan gå utanför mig själv och göra min dag till så bra som jag bara kan, så dras hela min knopp, min själ och kropp med. Även de runtomkring mig. Ville bara dela med mig denna ljusglimt. För de finns många….

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen