Onsdag den 22/5-2019
RESA!


Tidig morgon. Väntar på taxin. Det är så härligt när man ser solen stiga upp och fåglarna kvittrar. Det är betydligt lättare att kliva upp mitt i natten när det är vår och sommar än mitt i mörka vintern. Jag känner mig hyfsat bra. Har sovit ganska bra ändå. Gick och lade oss vid nio jag och Sofia. Har sovit lite on edge som man brukar när man ska iväg såhär, men jag kan inte klaga. Jag kommer att vara ok. Ser fram emot att träffa Niklas ikväll. Annars blir det mest att sitta och lyssna på en massa olika människor eftersom det är en introduktion. Kan bli lite jobbigt efter lunch kan jag tro när tröttheten börjar göra sig gällande. Har aldrig rest såhär över dagen till Stockholm tidigare. Känns konstigt att åka utan resväska. Men samtidigt skönt att åka hem igen ikväll. Nästa sväng den 10 juni kommer jag att stanna två nätter.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen