Fredag den 24/5-2019
STUGAN!


Ja, idag har jag cyklat 2,5 mil på jobbet i regn och rusk. Bara fem grader varmt. Vi cyklade upp och nedför två berg här i Boden. Det tog nästan två timmar. Var helt slut, men stolt och nöjd och glad. Man kommer närmare varandra när man gör sådana här saker tillsammans och det börjar kännas roligare nu i gruppen. Jag trivs verkligen. Nu sitter jag här framför brasan i stugan. Vi har ätit tacos och druckit lite rött vin. Sofia har med sig två av sina kompisar och de är i sovstugan just nu och myser. Det är pissväder men det ska bli skönt att bara varva ned och slappna av. Jag har hunnit köra en kroppsskanning innan vi for och det kändes så skönt. Nu ska jag försöka komma igång med mina meditationer. På söndag är det mors dag. Adina kommer hem i helgen. Hon är hemma just nu och umgås med kompisarna sina. På söndag träffas vi och då ska vi åka på Waldorf och äta. Vi har bjudit med Niklas mamma. Så det blir nog en skön helg trots allt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen