Lördag den 18/5-2019
EUROVISION!


Att vakna av solen som skiner in genom fönstret och när man går upp så flödar solljuset i hela köket och vardagsrummet är inte illa. Man mår bra i hela kroppen. Som man längtat efter detta. Ibland känner man att man bor på fel plats på jorden som har så kort sommar men samtidigt kanske man inte skulle längta och bli så galet lycklig när den väl kommer om man hade för mycket av den. Vi tenderar ju att fungera på det sättet vi människor. Idag blir en bra dag känner jag. Igår kväll var en mysig kväll med mina barn, utom Adina då. Vi gjorde tacos och satt ute på altanen för första gången i år. Det var jättevarmt. Sen började jag städa ur min garderob. Jag fick ett ryck. I dag tänkte jag åka till stan och hitta mig nåt snyggt och lite somrigt att ha på mig på onsdag när jag ska på kurs i Stockholm över dagen. Jag ska försöka att inte bry mig om att jag gått upp några kilon och inte är lika smal i midjan som jag är van. Ska försöka göra det som faller mig in idag. Funderar på att kratta gården lite grann bara för att få vara ute. Sen ikväll är det Eurovision.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen