Torsdag den 9 november 2017
WHATEVER!

Känns lite motigt idag. Har sett fram emot att vara ledig i morgon. Alldeles själv, utan nåt annat att göra än att bara göra det jag själv vill. Kom dock hem och fick den där Albert igen. Verkar som om han tror att han är inbjuden varje helg. Nåja, jag är inte den som är den. Kom om du vill.

På jobbet är det en svacka igen. Känner mig åter uppgiven och less. Letar andra jobb. Vill hitta det där perfekta, som skulle passa mig. Som skulle ge mig nya utmaningar, utveckla mig, pröva mina vingar. Jag väntar till jul. Då ska min arbetsgrupp ha uppvisat ett bra resultat på att vi fungerar. Annars vidtar man åtgärder. Ingen vet vilka. Det är något nytt tydligen, att en grupp har sådana problem som vi har. De har pratat om att upplösa gruppen. Men hur? Jag är beredd på allt. För mig spelar det ingen roll vad, det kan i alla fall inte fortsätta så här. Blir det ingen markant ändring, som jag tror på kommer jag att säga upp mig efter jul .Jag kan inte utsätta mig för mer olycka. Jag vill var glad, lycklig, mig själv. Så ett tag till får jag stå ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen